Nerelerdeydim?

Beni günün hangi saatinde okuyorsan, uzun bir aradan sonra tekrar merhaba. Vallahi pek yüzüm yok aslında 2017 ekimden beri ilk defa klavyenin başına geçip bir şeyler yazıyorum… Hafiften bir mahçubiyetim var, yok desem yalan olur. Hiçbir şey demeden sessiz sedasız bloguma trip attım aylarca. Ama geri geldim…

Aslında çoğu zaman inanılmaz niyetlendim ama hep vazgeçtim. Nedense elim gitmedi… Aramızda kalsın, biraz üşengecimdir de… Niye bu kadar kastım, niye bu kadar uzaklaştım inan bir açıklamam yok. Yazmadığım her gün içim içimi yedi, her gün bu sevimli dünyam benim içimi kemirdi… Bugün silkelendim demek istiyorum, yazdığın tüm mailleri ve yorumları okuyorum sevgili okuyucum.. 🙂

Artık bol bol görüşeceğiz demek istiyorum, merak etme 🙂

Nerelerdeydim?’ için 3 yanıt

  1. Elbet birgün sevmediğimiz, bu hayatta yapmak istemediğiniz şeyleri yapacağız öyle değil mi ? Sayın YAZAR

    Beğen

Yorum bırakın