Geldim…

Günün hangi saatinde beni okuyorsun bilmiyorum ama hoş geldin 🙂 Biliyorum ben yine arayı fazla açtım… Gerçekten üzgünüm, bir yerlerde oturup beni okuduğunu ve yazılarımı beklediğini biliyorum, sana minnettarım… Bir daha bu kadar uzun ayrı kalmayacağız, SÖZ !

Bugün tamamen doğaçlama playlistime göre şekillenecek bu yazı tık tık 🙂

Epeydir klavyenin başına geçemiyorum, yaklaşık 3 aydır, ki 3 aydır sorguluyorum neden? neden yazmıyorsun? Çünkü çok fazla düşünüyorum ve düşüncelerimi yazıya dökememekten çok korkuyorum ama bugün sorgulamalarımın sonuna geldim ve dedim ki kendi kendime hayatında yıkamadığın bir şeyleri darmadağın et, sonra kafamı çevirdim ve kitaplığımda daha kapağını açmadığım 12576 defterle göz göze gelip hepsini masamın üzerine dizdim, aldım elime rastgele bir tanesini ve başladım yazmaya. İnanır mısın çok rahatladım, baktım ki ben yığdıkça yığıyorum, biriktirdikçe daha fazla ekliyorum üstüne, sadece defterlerimi değil birçok şeyi ! Hayatımdaki takıntılarımı ufak ufak değil bayağı bir anda takıntı olmaktan çıkarmaya başladım. Mükemmel hissediyorum.

Mutluluk o kadar kolay ki asıl zor olan mutsuzluk inan…

Hayatını sevmen için ve mutlu olman için hep bir neden arıyorsun, bence nedenlerinin en başında sevilmek geliyor. Sevilmek için gerçekten çaba harcıyorsun, halbuki sevilmek için harcadığın çabayı takıntılarından kurtulup hayatı sevmek için harcasan, sevilmek kendiliğinden gelecek o zaman.

Peki hayatı nasıl mı seveceksin?

Mesela her sabah kalktığında aldığın nefesi hissedebiliyor musun?

Hayal kurabiliyor musun?

Yolda yürürken ağaçlara bakabiliyor musun?

Gündüzün gecene karışmadan bu ikisinin ayrımını yapabilecek kadar canlı mısın?

Gözyaşı dökebilecek kadar cesur, kocaman kahkahalar atabilecek kadar vurdumduymaz mısın?

Yağmurun yağışını izleyebiliyor musun?

Acıktığında karnını doyurabilecek kadar yemeğin var mı?

Fazla değil, bir tane bile kahve içip dertleşebileceğin eşin, dostun, arkadaşın var mı?

Ellerin var mı?

Ayakların,

Gözlerin,

Hislerin?..

O kadar çok ki sayabileceklerim, hayatı sevmek için onca nedenin varken; sevmemek için kendine işkence etmeyi bırak. Hayat ölümüyle, kalımıyla, iyisiyle ve kötüsüyle devam ediyor, edecek. Var olduğun ve sınandığını bildiğin bu hayatta hiçbir şey için geç değil, UNUTMA.

Tabii ki her gün gülemezsin, her gün mutlu olamazsın. Ama yine de sen pencereni açık bırak. O pencerene rüzgarlar vuracaktır, bana güven. Odana girip tatlı tatlı dolanacaklardır, he tabii ki hava hep aynı kalmayacağı için o da geri çıkıp gidecektir, Pes Etme! sen de kalk peşinden çık cam kenarına etrafına bak. Yoldan geçen insanları izle, sokakta oynayan çocuklar varsa onları izle ya da gökyüzüne bak. Bilirim, sen istedikten sonra tüm göğü sığdırırsın o bir kaç metrekarelik cam kenarına…

Geldim…’ için 11 yanıt

  1. Yaşam denilen olgu dünlerin, bugünlerin ve yarınların olmasında saklıdır. Bu oluşum temelde varlık ve yokluk kavramlarında gizlidir. Peki hayatının içinde barındırdığın duygular, eylemler veya nesneler içinde yokluk kavramı daha ağır basıyor ve senin bahsettiğin var olanları görüp, hissedip ve dokundukça mutlu olmayı kat kat sorguluyorsan…
    O zaman var olduğunu bildiğin ve gördüğün çoğu olgu mutlu olmak için anlamsız hale gelebiliyor.
    Mutluluk var olanı sevmek değil, yok olana tahammül etmektir.

    Liked by 1 kişi

  2. Durmayan ve hiç durmayacak bir yol biz insanlar için yaşamak, Dilimizin ucunda, Ayaklarımızın üstünde ve Görebildiğimiz en geniş ufuklarda… Mutluluğu beklemek için harcanacak zamanı olmasın kimsenin, Koklasın tüm kokuları, Görsün her şeyi, Koşsun Yağmur, çamur ve güneş demeden. O zaman iyi ve güzel olan her ne varsa kahkahalar la dağılır evrene… Evsize ev, Kimsesize can olur getirdiğin enerji.. Sen hep gül ve Şarkı söyle…

    Liked by 1 kişi

  3. Ya açık konuşayım mı? Hayata dair tavsiyelerin gayet başarılı insanları mutlu edecek türden. Fakat kalemini iyi bulmuyorum. Yani cümlelerin biraz daha süslü, biraz daha vurucu olabilir ama çok sıradan. Seni tanımıyorum bile, fakat instagramdan takip ediyorum ve dışarıdan bakıldığında biraz egoist olduğunu düşündüm ben. 23 yaşında olduğunu bilmiyordum mesela sosyal medyada verdiğin imaj daha ufak bir kızmışsın gibi geliyor düşünce yapısı ve fotoğraflarının altına yazdığın yorumlardan dolayı. Bence biraz daha etrafa karşı eleştiriyi azaltmalı ve pozitif olmalısın. Hemcinsini çok yerdiğini farkettim çünkü.

    Liked by 2 people

    1. Bu saatte kıymetli zamanını ayırıp beni okuduğun için teşekkür ederim Sevgili Tuğba 🙂 yaptığın güzel yorumun ve eleştirilerin için de ayrıca teşekkür ederim. İnanır mısın kalemimi ben de iyi bulmuyorum 🙂 ama yazıyorum işte öyle kafama estikçe. Hem biliyor musun senin için sıradan olan bir başkası için inanılmaz anlamlı ve vurucu. Hatta bir çok insan için güzel bir motivasyon kaynağı. E tabii herkesi memnun etmemin imkanı yok ama dikkat edicem bu söylediğine… Bu arada 23 ü bitirmeme de çok az kaldı ama evet dışardan gören herkes daha ufak sanıyor beni. Fotoğraflarımın altına yazdığım her şey de birer ironi 🙂 bana pozitif olmamı söylemişsin tavsiyen için teşekkürler ama ben fazlasıyla pozitifim 😉 Benim de sana nacizane tavsiyem önyargılarından sıyrıl bir an önce ☺ ha bir de hemcinslerimi asla yermiyorum aksine hemen hemen bir çok insanın şahit olduğu şeyleri ben dışa vurmaya çalışıyorum. İyi ya da kötü, öyle ya da böyle. Bu da benim yöntemim. instagramdan takip ettiğin için de çok teşekkürler 🙏🏽 çok mutlu ettin beni, ( ben seni takip etmiyorum galiba adını da bulamadım, kullanıcı adın farklı sanırım. ) Sevgiler ❤

      Liked by 1 kişi

  4. Ya zaten mutluluk bi anda gelip geçen şey değil mi ?
    İnsan aslında mutlu ama farkında değil çünkü içi ağrıyor insanın oda mutsuz olduğu düşüncesine geliyor..
    Peki size soruyorum hiç sevmediniz mi? hiç ayrılık yasamadiniz mi ?

    Liked by 2 people

    1. Kime göre neye göre gelip geçen şey? 🙂 tabii ki sevdim, tabii ki ayrılıklar yaşadım ama her düşüşümün bir kalkışı oldu, mutlu olmam için bi dolu sebebim oldu 😊❤

      Liked by 1 kişi

  5. Ne güzel o zaman sana desene…
    Aşık olma sonra diğerleri gibi,ismini her yere yazarsın 👩‍🎓👩‍🎓👩‍🏫👩‍🏫

    Liked by 1 kişi

  6. what if ?… life is what our eyes want too see or is what our mind projects ? … we are the amount of our choices in this journey , but it’s up to us to take the right ones in the right moment…can you make a flower smile ? can you make the world to stop ?…yes … you can do what you think you can’t …and never forget we are humans…

    Liked by 1 kişi

    1. Thank you so much for ur comment, just a friend !!! 😉 I know u… and you can do what ever you want 🙂 take care my special friend 😘 ( and how do u read this turkish page… oh god I will write english for u promise .. )

      Beğen

      1. very kind of you … i did promise something to a special person and i always keep my promises…all the best for u…

        Liked by 1 kişi

Yorum bırakın